Palautus ja reklamaatio

Palautus ja Reklamaatio.

Kaikki ei mene aina niinkuin on suunniteltu. Autamme aina tilauksen palautuksessa, reklamaatiossa ja takuu kysymyksissä.

Alla löydät kaikki palautuksiin,reklamaatioihin ja takuihin liittyvät tiedot.
Avokauppa
Vaihto-oikeus
Reklamaatio

30 päivän avokauppa.

Oletko kadottanut tilauksesi tai tilasitko väärän tuotteen?
Ei mitään ongelmaa! Se ei tee mitään!

Kun tilaat Caravanmarketiltä niin tarjoamme varastotuotteille aina 30 päivän avokaupan toimituksen vastaanottamisesta.

Varastoitu tavara/tuote on yleinen tuote mikä löytyy Caravanmarketin varastosta.

Avokauppa ei ole mahdollista alla oleville tuotteille:
Tilaustuotteet
Tuotteet jotka myydään metritavarana
Kulutustavarat kuten jotkut kemikaalit, pullot ja purkit yms.
Kun maksat lahjakortilla, arvokortilla tai tarjouskuponkien kanssa.



Sinä asiakkaana vastaat sekä toimituksen- että palautuksen rahtikustannuksista avokaupassa . Palautamme /hyvitämme tilauksen mikäli tuote on palautettu koskemattomana ja alkuperäisessä pakkauksessa.

Noudata näitä eri vaiheita avokauppa palautuksessa:

Rekisteröinti/ilmoitus

Ennen kuin lähetät palautuksen meille rekisteröi / ilmoita palautuksesta asiakaspalveluumme.
Voit lähettää meille sähköpostia osoitteeseen info@caravanmarket.fi.
Ja ilmoittaa että haluat palauttaa tuotteen sekä syyn miksi halua palauttaa sen .Muista ilmoittaa tilausnro ja tuotenro sähköpostiviestissä. Voit myös soittaa meille numeroon: 034-399 170 ja ilmoittaa palautuksesta. Pidä tilausvahvistus lähettyvillä kun soitat.

Palautuslomake.
Täytä palautusloma jonka sait tilauksesi mukana Caravanmarketilta ja lähetä lomake palautuksesi kanssa Caravanmarketille.

Etkö ole saanut palautuslomaketta?
Hae lomake tästä.

Rahti.
Kun olet ilmoittanut Caravanmarketille palautuksesta niin vahvistamme sen ja lähetämme rahtikirjan sähköpostitse. Tulosta rahtikirja ja kiinnitä selvästi , hyvin näkyvälle paikalle paketin ulkopuolelle.
Palautuksen voit nyt viedä lähimpään Schenker/Postnord postipalvelupisteeseen.

Palautus
Vastaamme 24 h aikana palautusilmoitukseesi siitä kun Caravanmarket on vastaanottanut palautuksesi. Me tarkistamme palautuksen ja vahvistamme että palautus on alkuperäisessä kunnossa. Asiakas saa aina vahvistuksen siitä että palautus on vastaanotettu ja hyväksytty. Vahvistus lähetetään aina sähköpostitse.

Takaisinmaksu/ Hyvityslasku.
Palautamme asiakkaalle aina 14 päivään mennessä ennakkomaksun tai lähetämme hyvityslaskun, jos asiakas on valinnut että maksaa laskulla. Rahtikulut velvoitetaan ja vähennetään suoraan asiakkaan hyvityslaskusta tai takaisinmaksusta.



Vaihto-oikeus.
Jos asiakas haluaa vaihtaa tilaamansa tuotteen toiseen tuotteeseen on hänen ilmoitettava siitä meille sekä palautettava tuote alkuperäisessä kunnossa ja alkuperäispakkauksessa. Sekä sen jälkeen tehdä uusi tilaus verkkokaupastamme. Palautus toimii samoilla ehdoilla/tavalla kuin tilauksen peruminen palautuksessa.
Lisää tietoa palautuksesta löytyy tästä.
Täytä myös palautuslomakkeemme jonka lähetät mukaan palautuksen yhteydessä.

Reklamaatio.

Onko tuote vaurioitu tai rikki?
Selvitämme/ autamme sinua!

Kaikki tehdasvirheet noudattavat reklamaatiolakia ja reklamaatio-oikeuksia. Reklamaatiosta on ilmoitettava kohtuullisen ajan sisällä siitä, että virhe on huomattu tai olisi pitänyt huomata.
Nouda meidän reklamaatiolomake niin reklamaatiosi helpottuu. Muista tehdä reklamaatioilmoitus heti kun huomaat virheet.
Tässä reklamaatio-ohjeemme:
Ilmoitus/ rekisteröinti.
Ennenkuin palautat tuotteen sinun on tehtävä reklamaatioilmoitus Caravanmarketin asiakaspalvelulle.
Voit lähettää meille sähköpostia osoitteeseen info@caravanmarket.fi .
Nämä tiedot tarvitsemme sinulta kun ilmoitat reklaamatiosta:
Tilausnumero
Tuotenumero jonka reklamaatioit
Kuvaile vaurio, jos tuote ei toimi niinkuin pitäisi, yritä kuvailla millä tavalla se ei toimi
Lähetä mukaan kuva vauriosta
Reklamaatiolomake
Täytä Caravanmarketin reklamaatiolomake ja lähetä se palautuksen mukana.
Hae lomake tästä.

Rahti.
Kun olet ilmoittanut Caravanmarketille palautuksesta niin vahvistamme sen ja lähetämme rahtikirjan sähköpostitse. Tulosta rahtikirja ja kiinnitä selvästi , hyvin näkyvälle paikalle paketin ulkopuolelle.
Palautuksen voit nyt viedä lähempään Schenker/Postnord postipalvelupisteeseen.

Palautus
Vastaamme 24 h sisällä reklamaatioilmoitukseesi, siitä kun Caravanmarket on vastaanottanut reklamaation. Tarkistamme palautuksen ja vahvistamme että reklamaatio on alkuperäisessä kunnossa. Asiakas saa aina vahvistuksen siitä että palautus on vastaanotettu ja hyväksytty. Vahvistus lähetetään aina sähköpostitse. Caravanmarket korvaa reklamaation seuraavasti.
Yritämmme korjata virheellisen tuotteen
Korvaamme tuotteen uudella tuotteella
Annamme kohtuullisen korvauksen (lahjakortin)
Reklamaation käsittelyaika riippuu reklamaation syystä ja reklamoitavasta tuotteesta.
Tarvitsetko apua?
Jos tarvitset apua tilauksen peruumisessa, takuu kysymyksissä tai reklamaatiossa, niin voit aina olla yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse tai puhelimitse.
Yhteistiedot löytyvät kotisivumme alareunassa.

Haluatko lisätietoa?
Jos haluat lisätietoa voit lukea maksuehtomme. Maksuehdot löydät tästä!